Anvend jeres e-mail signatur til mere end blot at informere om afsenders kontakt informationer. Brug e-mail signatur som et kraftfuld, budgetvenlig medie til marketing kommunikation mod nuværende og eksisterende kunder.

Hver dag, uge og måned sender brugerne store mængder af e-mails. Tænk hvilke marketing muligheder, der ligger i en standardiseret og “branded” e-mail signatur:

  • Lad din Marketing afdeling igangsætte og styre e-mail signaturer.
  • I kan anvende Logoer, banner og social media ikoner i signaturen.
  • Marketing afdeling kan sørge for “Company-wide” e-mail-banner, signaturer og marketing kampagner via intuitiv og brugervenlig administrations panel med indbygget HTML-editor.
  • Planlæg marketing kampagner forud ved hjælp af Kalender. Så sættes kampagnen i gang automatisk på det rette tidspunkt.
  • Administrator tildeler marketing afdeling rettigheder: hvad kan marketing afdelingen: se, editere og kreere. Også muligt at give treparts-adgang til signatur editering, styring af ”mail flow”, sætte regler for DLP (datatab)
  • Marketing afdeling har endvidere mulighed for at analysere “web trafik, der bliver sendt til jeres hjemmeside via fx Google analytics.
  • Gør dine e-mails personlig med fotos direkte fra jeres AD. Fotos bliver ikke sendt som vedhæftet fil med risiko for at blive blokket i modtagers Spamfilter.
  • Med vores signatur løsning er I altid sikker på at brugernes e-mail signatur bliver korrekt indlæst ligegyldigt fra hvilken enhed meddelelser bliver sendt fra såsom, iPad, Webmail, iPhone, Android, som sagt ALT.
  • Opsæt regler for brugerne, fx simpel signatur, intern signatur og/eller ekstern signatur, marketing signatur, salg signatur, support signatur, etc..

Såfremt i ikke selv ønsker at varetage design og alt det diller-daler. Så lad os lave en komplet løsning for jer, som inkludere alle opgaverne.

Kunde referencer: Scrouples A/S, HUJ A/S, Shell, FaceBook, McDonalds, UPS, Unicef, Ikea, Samsung og mange flere.

With Letsignit, standardize your employees' email signatures & boost your communication